מדיניות החזרות והחלפות
אנחנו רוצים שתהיו מרוצים מהקנייה שלכם, ולכן אם משהו לא מתאים – יש לנו פתרון.
החלפות והחזרות
ניתן לבצע החלפה או החזרה של מוצר תוך 14 יום בלבד מיום קבלת המשלוח ובתיאום מולנו בלבד.
ניתן להחליף או להחזיר מוצר בתנאי שהמוצר חדש, לא נעשה בו שימוש, ונמצא באריזתו המקורית בלבד.
ההחלפה או ההחזרה תתבצע מול חשבונית או אישור הזמנה.
• עלות משלוח להחלפה או החזרה הינו 30 ₪ על חשבון הלקוח.
• דמי המשלוח אינם יוחזרו ובמידה והיה המשלוח בחינם ינוכה מחיר המשלוח (במחיר הרגיל המלא שלו) מסכום הזיכוי.
כל רכישה בסך 50 ₪ ומעלה תזוכה ב5% דמי החזרה.
לא תינתן החזרה על מוצרים שנעשה בהם שימוש או שאין להם אריזה תקינה.
מוצרים פגומים / טעות בהזמנה
במקרה שהמוצר התקבל פגום או התקבלה טעות בהזמנה – צרו איתנו קשר בתוך 48 שעות מרגע הקבלה.
נבקש תמונה / תיאור קצר, ונעשה מאמץ לטפל במהירות ובנוחות, כולל החלפה או החזר מלא – ללא עלות משלוח.
מוצרים שאינם ניתנים להחזרה
• מוצרי מיתוג אינם ניתנים להחזרה או להחלפה.
• מתוך שיקולי היגיינה ובטיחות, מוצרים מסוימים אינם ניתנים להחזרה לאחר פתיחת האריזה.
במידת הצורך יצוין הדבר בעמוד המוצר.
איך מבצעים החזרה / החלפה
שולחים פנייה לשירות הלקוחות שלנו, מציינים מספר הזמנה ומה תרצו לעשות – ונלווה אתכם בתהליך.
חשוב לדעת
אנחנו כאן כדי שתהיה לכם חוויה טובה, ונעשה את המקסימום לטפל בכל פנייה בצורה הוגנת, נעימה ומהירה.















